Właściwe ścieżki

Psalm 23

Pan jest moim pasterzem,
niczego mi nie braknie,
pozwala mi leżeć na zielonych pastwiskach.
Prowadzi mnie nad wody, gdzie mogę odpocząć,
orzeźwia moją duszę.

Wiedzie mnie po właściwych ścieżkach
przez wzgląd na swoją chwałę.
Chociażbym przechodził przez ciemną dolinę,
zła się nie ulęknę, bo Ty jesteś ze mną.

Po właściwych ścieżkach

Jezus jest moim przewodnikiem w życiu. Prowadzi mnie nad wody, gdzie mogę odpocząć.

Prorok Ezechiel opisywał widzenie wody, która wypływała że świątyni i uzdrawiała wszystko. Taka woda orzeźwia moją duszę i uzdrawia ciało.

Jezus wiedzie mnie po właściwych ścieżkach przez wzgląd na swoją chwałę.

Patrząc na historię życia, łatwo dostrzec, że te wszystkie zdarzenia, które się przydarzyły miały sens. Ja tak to dostrzegam w swoim życiu. Jezus prowadził mnie po ścieżkach właściwych i trudnych zarazem, nie ze względu na mnie, bo jestem taki fajny, lecz z tej przyczyny, aby Jego chwała objawiła się w moim życiu.

Jeśli w tym momencie swojego życia przechodzisz przez ciemną dolinę, dolinę łez i nie widzisz końca tego i sensu, to również zauważ, że Jezus jest tam z Tobą, On Ciebie przeprowadza przez właściwe ścieżki, aby w Tobie ujawniła się Jego chwała.

Piotr

Dodaj komentarz